Rólam

1_hofer_noemi_blogra_bemutatkozo_foto.jpgJogi szakokleveles közgazdászként és nemzetközi adószakértőként, 20 éves gazdasági felsővezetői tapasztalattal a hátam mögött kis és nagy cégeknek nyújtok gazdasági, pénzügyi, üzletviteli tanácsadást. Néhány éve a Forbes magazin a 20 legbefolyásosabb nő közé sorolt az üzleti életben.

Számos cégátalakításban, vállalati kultúra újításában vettem részt. Azt vallom, ha szervezettebb és pénzügyileg is hatékonyabban működő a vállalkozásod, akkor az időt takarít meg neked és tudsz más számodra fontos új témákkal, ötletekkel is foglalkozni, ami idővel több nyereséget termelhet. Ebben számíthatsz rám.

A vállalati szakmai utam során és azóta is számos céget kis és közepes indítottam el vagy alakítottam át, tehát elmondhatom, hogy nem csak a „nagyok” problémáit ismerem. Munkámban elsősorban az alkotás, az átláthatóság, a rendszerezettség, a hatékonyságnövelés, az emberség és az innovatív gondolkodás szemléletmódjának átadása vezérel.

Mindig annyira lelkesen és intenzíven dolgoztam, hogy sokszor úgy érzem ez az eltelt húsz év negyvennel is felér. Manapság már sokkal jobban figyelek a teljes élet egyensúlyára.

Ügyfeleim – olyan vállalkozók, akik nyitottak a mélyebb menedzsmenttudás megszerzésére, akik sokszor kicsit türelmetlenek és gyors eredményeket szeretnének látni – visszajelzései szerint gyakorlatban használható tudást kapnak tőlem. A konzultációkon megbeszéltek jelentősen elősegítik, hogy könnyebben vegyék a mindennapi üzleti akadályokat. Ez a célom, és mindig örömmel tölt el, ha teljesül.

Segítek alkalmazni a gyorsabb döntéshozatalt támogató eszközöket, növelni az eredményességet a vállalkozásod működésében. Egyszerű és hatékony rutinok és folyamatok bevezetésével jelentős időt takaríthatsz meg, amit a hosszabb és komplexebb gondolkodást igénylő fejlesztésekre fordíthatsz.

Hiszem, hogy egy vállalkozásban minden mindennel összefügg és azt is, hogy a tudatos pénzügyi gondolkodás részben átadható és tanulható. A matematikai gondolkodástól idegenkedők engem kifejezetten motiválnak.

Már a közös munka elején meghatározzuk, hogy mit adok és azt is, hogy az eredményesség érdekében mi az, amit jó, ha Te is beleteszel, mert úgy lesz az együttműködésünk igazán gyümölcsöző partnerség.

A változások beindítása, újdonságok bevezetése, vállalati kultúrák átalakítása, fejlesztése az egész pályámra jellemző. Összetettnek, izgalmasnak, gondolkodásra késztető, kreatív tevékenységnek gondolom. Olyan közgazdász-jogász vagyok, aki érti a kreatív embereket, mert maga is az.

süti beállítások módosítása